Mer om paron här på NA

Idag var det dags för andra praodagen här på tidningen Nerikes Allehanda. Jag sitter bänkad vid en dator som jag kommer ha tillgång till under veckan och har precis varit ute på stan och frågat/fotat en "dagens fråga" som kommer i tidningen imorgon. I dagens tidning var det jag som frågat/fotat det lilla som stod om Birgitta Öberg på dagens fråga, bara så att ni vet, hihu. Eftersom det inte står. Jag har även varit ute lite med kameran, så tänkte visa en bild som jag tog i alla fall. Vädret är inte topp och det är ganska kallt ute. Jag hoppas på sol inom den närmsta tiden! Har även skrivit en artikel till länets amatörteatertidning om projektet På gång. Allt för mig nu, bloggar igen lite senare!

211664-246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0