Rätt lyckad dag

2 Oktober. Låter inte så speciellt och ja... ganska tråkigt. Men min dag har varit rätt bra faktiskt! Okej, såhär:

  •  Okej, jag vaknade och var trött (la mig inte förrän strax efter 23.00 igår)
  • Gick till bussen (det var KALLT! men å andra sidan ska jag inte klaga nu, hur kallt kommer det inte vara i december liksom?) står på en liten trottoarkant bland en massa gula små löv och tittar ner och där ligger det tjugo kronor! Mitt framför fötterna på mig. Tjugan var blöt och hade antagligen legat där under natten och väntat på mig (?) Tjugo kronor rikare kliver jag på bussen.
  • I skolan hade vi nutidsorientering på SO:n. Jag fick 21 rätt av 30. Rätt nöjd faktiskt, det fanns ju inga alternativ att välja bland, man skulle skriva i svaren själv. Sen slutade vi en halvtimme tidigare från SO:n.
  • På lunchen gick jag till en butik och en trevlig tjej böt batteri i min klocka som nu fungerar igen!
  • Sen var det fysikredovisning. Jag och Paula hade Venus. Hoppas det gick bra. (Kände inte hur det gick)
  • 14.00 var jag på bokråd (ingen idrott för mig alltså) JAG UPPTÄCKTE ÄVEN ATT JAG ÄR MED I EN BOKTIDNING!!! Den är grön, med höstens böcker och finns på typ varje bibliotek (tror jag?)
  • Konfirmationen var helt okej också.

Det enda som förstör min dag en aning är läxorna. Har biologiläxa tills imorgon och lite annat också. Nu ska jag plugga lite. Hejdå.

 image76image75  image77


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0