VÅR!

Jag säger bara: vår. Det är toppen härligt ute, över 15 grader varmt, intill väggen var det nästan 25 grader, vadå sommarvärme? härligt. Jag känner mig ovanligt glad, det är kanske vårkänslor? Igår var det sista teaterföreställningen, det gick bra. Jag, Jacquelin och Felicia tog väldigt många kort, och jag skämtar inte när jag säger väldigt många! Sen hoppa vi omkring i våra kjolar och åt hallonkolor, jag tycker att ni är allt bra! Vi sluta teatern 18.30 och där står jag och känner mig övergiven. Så jag ringer hem och då trodde mamma att vi sluta 20.00, så pappa kasta sig iväg i bilen till Örebro, haha. Jag duschade av mig allt teaterdamm också, usch vad ofräsch man kände sig... Idag sydde jag klart min t-shirt på syslöjden. Mamma blev nog lite imponerad tror jag allt, haha. Jag och Kattis hållde i gympalektionen idag också. När jag gick hem från bussen så fick jag en "pizzabulle" som Nicole hade gjort på hemkunskapen, då blev jag glad för den var riktigt god! Nu ska jag och Nicole iväg till skyttet en stund. Men jag hör kanske av mig senare / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0