Första inlägget!

Detta blir mitt första inlägg, trots att jag skapa bloggen igår. Just nu sitter jag här och sörplar på lite saft genom ett sugrör. Jag är sjuk, okej, inte störtsjuk, men jag måste snyta mig rätt ofta och ögonen rinner. Jobbigt! Men jag ska försöka sluta klaga. Idag är det lördag och jag brukar gilla lördagar, MEN (jag säger som han, Tony i Let´s dance, haha) förutom att jag är sjuk så verkar bli en tråkig lördag, fast halva har ju redan gått... Jag har inget att göra och vädret är grått. Jag borde verkligen slita mig härifrån nu, jag har suttit här ALLDELES för länge! Det är inte ens kul längre... Så jag ska försöka göra något kul av det som är kvar av dagen. Men jag är sur, för jag skrev ett inlägg men råka trycka på något, så det försvann! Jag som hade skrivit allt så bra? Kanske får skylla mig själv, så det är smällar man får ta. Jag skriver nog mer senare (kanske i alla fall) / Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0