Uppdatering

Hej! Sorry att jag inte bloggar så mycket nu för tiden. Men jag har ju en liten anledning. Sommarlovet... Jag gör en massa andra saker och jag inte riktigt tid för att sitta vid datorn. En massa saker har hänt sen sist jag skrev! Jag har varit i Stockholm, sovit hos Paula och igår var vi i Söderköping m.m. Jag har tagit en massa kort från olika ställen, och dom dyker väl upp här (någon gång) Idag har jag skjutit lite korthåll, måste ju träna lite till SM som går av stapeln den 4 augusti i Jönköping. Sen har jag mest packat. För imorgon, tidigt, åker familjen upp till Jämtland och sen vidare till Åre. Det blev sjukt mycket grejer jag har packat. En stor bag med kläder, en väska med lite småsaker, typ kamera och anteckningsblock, en påse med skor (och ett par stövlar) och sist men inte minst en stor påse full med böcker och tidningar! Det är så bra, jag kan ju läsa i bilen och eftersom vi åker så långt så hinner jag sluka en massa! Men nu har jag kanske med mig för mycket läsning, men det är ju bättre att det blir över, eller hur? För förra året så var vi på semester neråt i Sverige och då tog alla mina böcker slut, så jag fick köpa två nya tjocka böcker, så att det skulle räcka, och det gjorde det! Men jag missar säkert en massa roliga saker här hemma när jag är borta (ca en vecka, inte riktigt planerat) men det är smällar man får ta, jag får nog också skoj. Men skriv gärna till mig när jag är borta! För då blir jag glad, hihu. Ha det bra - för det tänker jag ha! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag brukar också ta med mig böcker som jag ska läsa i bilen, för jag åker väldigt mycket. Sen om det blir så mycket läsning.. haha, brukar fastna vid musiken istället. Btw, trevlig resa!

2007-07-19 @ 00:07:04
URL: http://mystmoth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0