Tisdag

Skolan idag gick rätt snabbt. Jag och Sandra var nyss inne i Nora med hennes småsyskon, Ida och Simon. Vi var i lekparken och åt noraglass. Årets första för min del, päron, vanilj och hasselnöt, mums! När jag kom hem hade pappa varit i Ramsberg och hämtat skyttepriser. Så nu står det några fler på hyllan... Jahapp, nu är det 364 dagar kvar tills jag fyller femton, haha. Men jag kan lova att det bara sveper till... Imorgon ska vi till Örebro med halva klassen till någon studio och göra ett nyhetsprogram. Jag ska vara redaktör, hoppas det blir någorlunda kul. Matsäcken köpte jag och mamma efter skolan. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste din dikt idag i NA ;)

2007-04-25 @ 10:32:30
URL: http://mystmoth.wordpress.com/
Postat av: Elin från Nya Teatern

Hej Lovisa, jag såg dig i tidningen i dag! Vilken fin dikt du hade skrivit! STORT GRATTIS, vad spännande att få åka till Stockholm och läsa den.
Kram från Elin på Nya Teatern.

2007-04-25 @ 11:16:48
URL: http://borovnica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0