Sista dagen som fjorton...

...är det för mig idag. och det känns inget speciellt faktiskt, helt okej att bli femton. imorgon så hoppas jag på fint väder och en härlig dag helt enkelt... hoppas jag får lite tid över att blogga imorgon också, så berättar jag väl om hur dagen blev. tänkte bara uppdatera lite snabbt nu, så det blir ett kort inlägg, har lite att göra, innan det är dags att krypa ner i sängen och vänta på john blund. jag kommer säkert ha svårt att somna, typ som när jag var sju, före en födelsedag, haha. eller vakna tidigt imorgon och låssas sova när jag hör dom i hallen, hihu. pappa fixade även med mammas gamla cykel idag också, böt hjul och så, så nu är det fritt fram för mig att cykla på den. jaja, ett kort inlägg skulle det bli, och det blev det också.
ha det så bra imorgon, för det tänker jag ha!
 
hoppas någon kommer vilja hjälpa mig med min bloggdesign snart också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0