Måndag

Hejhej! Ny skolvecka igen... Men måndagen gick fort i alla fall. När jag kom hem så bakade jag scones. Och så bjöd jag mamma och Sabina på det + te. Lite höstmys sådär. Fast det är väl inte jätte mycket höst, men det är ju september i alla fall. Har lite plugg att göra också. bl.a tyska och engelska glosor. Och så tänkte jag skriva ut lite fakta om planeten Venus, till fysiken. Så det är väl lite "måste saker", men annars får jag se hur kvällen spenderas. Imorgon blir det konfirmationsträff klockan 18.00. Tror faktiskt att jag ska konfirmera mig... Teatern drar igång nästa måndag också. Men jag funderar på att byta grupp, så jag går i Jacquelins. För vi har ju jämt gått i samma grupp, och annars kommer vi typ aldrig träffas... I så fall blir det måndagar 16.15-18.15. Istället för klockan 18.30-20.30. Jag slutar ju ändå 14.00 varje måndag och om jag byter grupp (till den tidiga tiden) så kommer jag ju inte hem lika sent, vilket är rätt bra. Men jag ska ta ett snack med mamma och ringa till teatern sen, haha. Allt kommer nog lösa sig bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0