Fredag!

Hellu. Nu är det fredag, lika skönt som vanligt! Slutade redan vid 12.00 idag, eller ja, 11.50 om man ska vara exakt. Hade ju som sagt inställd SO (eget arbete) Pappa hämtade mig och sen dess har jag varit hemma. Käkat lite och setat (heter det setat eller suttit?) här vid datorn. Nu för helgen har jag inget speciellt planerat, men ikväll blir det musikverkstan med Sandra, Paula och Rebecka i alla fall, Glam! Ser kanske lite på idol också, om jag har tid. Är nog på gårn då? Idag är det riktigt ruggigt ute och det blåser rätt mycket. Så invigde min nya halsduk idag + att jag hade mössa imorse, mys! Tänkte slänga in en "dagens-outfit" lite senare också. Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0