Torsdag

Har egentligen ingenting speciellt att skriva om, så jag kan ju alltid berätta lite om min dag. I skolan på klassrådet fyllde vi i en enkät som tog ca tio minuter att fylla i och den skulle ta ca fyrtio minuter. Sen har vi haft lite A-tid, matte, biologi, engelska, SO och musik. Efter skolan hämtade pappa mig. Vi köpte sju blommor som vi sedan åkte till kyrkogården och planterade på farmor och farfars grav. Det blev fint. Annars har jag inte gjort så mycket, fixat lite på min SO fördjupning och tittat på några program på datorn som jag missat när dom gick på tv:n. Det är verkligen sommarvärme ute! Före matten, klockan tio, så stod jag och Kattis ute och då var det redan jätte varmt! Imorgon måste jag packa till Stockholm också... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0