Snart lov!

Hejsan. Nu tänker jag blogga lite om gårdagen, eftersom jag inte hann det igår... Pappa fyllde år, så vi fikade och han fick paket, såklart. Igår var det även 20 dagar tills jag fyller, så idag är det alltså bara 19. Nedräkningen har börjat? Efter skolan igår åkte jag och Therese till Örebro. Vi åt på la baugette och gick i affärer. Jag köpte ett vanligt vitt linne, ett par örhängen, ett halsband och ett par shorts. Men "dagens bästa" eller ja, gårdagens bästa måste ändå ha varit på svenskan! Eftersom vi ska ha påsk-tävlingar och sånt imorgon så bestämde vi lite vem som ska göra vad...

Titti: Vem äter ägg?
Paula: JAG VILL ÄTA ÄGG! (Efter en liten stund) Eller får man ta med sig kaviar?
Haha, klockrent Paula!

Nu kom jag och familjen nyss hem från Örebro. Vi var och tittade på kameror. Föresten så är mina lillfingernaglar rätt långa. Jag sparar nog lite på dom, tror jag, haha. Jag längtar nog lite smått till imorgon, sådär lagom töntig som jag är? Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0