Promenad

Hej. Nu sitter jag här, har en aning ont i magen men annars är det bara bra. Jag kom nyss in. Var ute och gick en promenad. Det var väldigt härligt att gå i skogen helt ensam och tänka lite, höra fåglarna kvittra, vattnet porla i bäcken och titta på alla fina vitsippor. Jag kände även på vattnet i Käppsta, det var iskallt! Nu väntar jag på m & m, (mormor och morfar) som Nicole brukar säga: f & f (farmor och farfar) Vi ska äta mer hallontårta idag, men jag har tappat matlusten helt, känns det som. Får se om jag får i mig en liten bit i alla fall... Sabina är så gullig, jag fick välja vilka av hennes paket jag vill öppna på morgonen och vilka jag vill öppna på eftermiddagen imorgon. Auf Wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0