Örebro

Nu är jag hemma igen! Gick och strosade runt i butikerna med mamma. Hittade vita leggins som jag letat efter, fast det blev "naturvit" istället för vanlig vit, det fanns inte i min storlek. Jag hittade även ett par "strandshorts" från H&M, vita med gula ränder. Och guldhårspännen från Glitter. Men inget av det har jag fått än, haha. Jag får det i födelsedagspresent när jag fyller. Och dit är det inte så långt... Fast jag längtar inte så där super mycket, visst det ska väl bli skoj å så, men nej. "Födelsedagskänslorna" har inte kommit än, men dom kommer nog snart. Föresten, vad mycket snyggt det finns på H&M just nu! Skulle verkligen kunna "shoppa loss" om inte plånnboken skulle svika mig. Men jag får hoppas på pengar när jag fyller? Imorgon blir det Danmark somsagt, det blir fjärde gången jag är där! Men jag gillar Danmark. Jag vet inte hur länge vi blir borta, men jag tror vi kommer hem på lördag... Så det blir inget bloggande på några dar. Nu ska jag gå till mitt rum och lyssna på musik och skriva lite, tror jag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0