Mormor och morfar.

Mamma väckte mig vid 11.00 idag. Därefter åkte familjen till mormor och morfar. Har varit där i stort sett hela dagen. Hjälpte mormor att göra strutar med godis, som påsk-kärringarna ska få imorgon och så hjälpte jag morfar med hans mobil. Vi åt typ världens godaste mat också, mormors köttbullar, potatis och brunsås! Nu är jag proppmätt, vi fikade ju också... Det känns verkligen som om det är lördag idag, eftersom det var disco igår så kändes det som om det var fredag då. Fast å andra sidan så är det ju skönt att det är fredag idag istället...Discot var föresten väldigt kul, enligt mig. Det var nära att jag vann frågesporten också, haha. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0