En lista

För den som är intresserad:

[  ] skrivit brev till någon i afrika.
[x] tycker att sommaren borde komma nu.
[x] hatat kärlek.
[x] älskar att gunga. det är ju så härligt. 
[  ] är höjdrädd. 
[x] kysst dig själv i en spegel.
[x]hoppat från ett fönster. det var inte högt, men jag har hoppat ut från mitt eget fönster.   
[  ] velat dö.
[x] känt dig som ett as. 
[  ] lyssnat på samma låt en hel natt. 
[x] ätit godis istället för att gråta. 
[  ] gjort dig själv illa.
[  ] skrikit hora/bög till någon.
[x] har skrivit på någons arm. 
[  ] varit otrogen.
[x] har hatat någon som du egentligen älskar.
[x] varit svartsjuk.
[  ] har hostat blod. 
[x] tycker om kladdkaka.
[x] har ätit middag med någon du tycker om.  jag tycker om min familj!
[x] tror på det övernaturliga. jag tror verkligen på det övernaturliga, det är facinerande.
[x] har hatat dina föräldrar. men älskat dom innerst inne.
[x] har hatat din kropp och ditt utseende.
[ / ] skrikit dig hes av panik.
[  ] har sett någon dö.   
[x] har vibrerat av nervositet. 
[ / ] gillar gröt. det går ju att äta sån där "tomtegröt".
[ / ] hatat hela världen. nästan. 
[  ] sjungit till håkan hellström med någon du tycker om.     
[  ] drömmer ofta mardrömmar. 
[x] somnat på golvet. 
[  ] kastat dig framför ett fordon.
[  ] har en själsfrände.
[  ] varit så full att du inte kunnat gå.  
[x] har gråtit i någons närvaro. 
[  ] älskar regn. 
[x] har en studsmatta hemma. en liten som egentligen är Sabinas.
[  ] har skrattat så att du kissat på dig. haha, nej, men jag skulle kunnat kissat på mig.             
[ / ] har gråtit av lycka. några glädjetårar.
[  ] kan över tre språk. 
[x] tror att jorden går under snart. ja, usch.
[ / ] tror på gud. vet inte vad jag tror på.
[  ] är en negativ jävel. 
[  ] slätar ofta över allvarliga saker. 
[  ] har ätit kattmat någon gång.
[  ] har någon gång känt dödslängtan.
[x] har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet.
[  ] ska flytta så snabbt som möjligt.  
[x] skriver dikter eller andra texter. jag skriver massor.
[  ] äter djur för att jävlas med vegetarianer.
[x] skulle kunne ge vad som helst för någonting/någon just nu.    
[x] har klappat ett får och sagt bää.
[x] vet hur det är att sakna någon som är alltför långt borta. Joelina *snyft*.
[x] älskar någons skratt. lillasysters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0