Härligt väder!

Hejsan. Just nu sitter jag i mediateket i skolan, har nämligen en 40 minuters rast såhär inför dagens sista lektion, som är tyska. Slutar 15.30 idag... Vädret är SUPERFINT och det kan knappast bli bättre just nu, mår kanon! Imorgon har jag kemiprov, så måste plugga till det senare, annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Går nog i alla fall ut i solen en stund och så. Och Bloggar lite. Typiskt att när man väl har lite tid över så är vädret så fint. Men ska inte klaga nu, hoppas på att det soliga vädret håller i sig, inne kan man ju vara ändå om man vill. Danskvällen igår var helt okej. För min del blev det en vals med Paula och en bugg med Sandra, haha. Kvällen var i alla fall helt klart värd en ledig skoldag! Jaja, nu blev det ännu ett inlägg om en massa strunt. Men som sagt, ibland känns det skönt att bara skriva av sig lite. Även om ingen vill läsa.
Men hoppas ni kikar in lite senare igen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0