SPORTLOV!

Hejsan alla tappra läsare! Stackars er som tittar in och läser, trots att jag bloggat dåligt på sistone. Men tänkte skriva ett inlägg nu i alla fall...

Äntligen är det sportlov! Och jag ska ju inte spendera det här hemma i Sverige, utan på måndag så åker jag och familjen till kanarieöarna, Fuerteventura. Ska bli jätte härligt/roligt! Har inte packat än, men det fixar jag i helgen. Igår var det ju alla hjärtansdag. Hoppas ni hade en mysig dag! Min dag var bra. Fick smultronhjärtan av Emelie och Sandra, ett litet kort från mamma, en lapp på skåpet (som alla i 8c fick, VEM SKREV DOM? haha) och några kramar från kramgoa människor. Idag när jag kom hem så hade jag fått ett mail om att jag var en av dom 14 som vunnit en novelltävling, så det skulle komma någon bok som jag önskat på posten! Idag ska jag skjuta en tävling klockan 17.00 och senare blir det alla ♥-dag disco. Eftersom jag har gårdskort så kommer jag in gratis, hihu. Ska dit med Paula och Emelie, säkert Sandra också? Hoppas det blir en rolig kväll som startar upp lovet!

Lägger upp två bilder från Fuerteventura. Den längst ner är på hotellet som vi ska bo på. Hoppas bara att vädret blir fint, det spelar ju en ganska stor roll, eftersom man inte kan göra så mycket mer än att sola och bada... Bloggar säkert någon mer gång innan jag åker, men annars kan ni även titta in på min bilddagbok: http://aprilflicka.bilddagboken.se PUSS!

(passade även på att förnya mig lite och byta profilbild såhär till lovet och allt, vad tycks?)

image220

image221

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

jävlar vilken fin bild, den förstaa!

2008-02-15 @ 16:27:53
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0