Snart så bär det av...

...mot varmare breddgrader! Runt klockan 00.00 ikväll så åker vi mot arlanda, flyget går tidigt imorgon. Det ska verkligen bli jätte roligt, jag älskar att resa! Idag har jag packat. Min resväska blev proppfull, men det gick att få igen den i alla fall. När jag skulle packa skor så kom jag på att mina stadiumtofflor är i skåpet i skolan, så jag tog ett par flipflop istället + ballerinas då. Jag håller verkligen tummarna för att vädret är bra där nere, så det blir en vecka med mycket sol och bad! Jag var även hos Paula idag, hon hade bakat en kladdkaka och så drack vi te, tack sötis! Jag tror jag har lite resfeber, haha. Kommer inte kunna somna innan vi ska upp, så det är inte ens någon idé att försöka? Kan ju sova i bilen... Jag kommer hem den 25:de, på kvällen, så bloggar nog inte då, men sen lovar jag att uppdatera med en massa bilder och liknande. Ha det bra, för det ska jag ha!

image222
Snart är vi äntligen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0