Hemma!

Jag kan inte annat än att dra den vanliga gamla klyschan: Borta bra, men hemma bäst. För det är verkligen så! Veckan i Fuerteventura var jätte härlig, även om det bara var sol tre dagar, mulet/regn tre dagar och två resdagar då... Har fotat nästan 300 bilder + nästan 200 bilder i familjens gemensamma kamera då! Så har en hel del bilder att visa, även om jag bara väljer ut några... Men bilderna är fortfarande i kameran, får fixa allt det där senare, för jag har verkligen inte tid just nu! Måste plugga till tyskaprovet imorgon, som måste gå bra... Och så måste jag fixa med mina dikter som ska ställas ut på biblioteket under Noras kulturnatt, på lördag. Ska välja ut några dikter, ska absolut inte ställa ut alla! Föresten, jag brände mig lite i Fuerteventura (eftersom jag först undvek solkräm sista dagen) så jag blev jätte röd, mest i ansiktet och så. Men det börjar bli mer brunt nu och så har jag börjat flaga lite också... Hoppas att den lilla färg jag fått sitter kvar ett litet tag i alla fall, men det tror jag nog inte, eftersom vädret här i Sverige är så grått just nu. Mer vårsol tack? Jaja. Hoppas ni hade ett bra lov! Nu ska jag ta tag i det jag borde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0