Uppe med tuppen

- Eller nått sånt? Jag gick i alla fall upp klockan 7.30 sista dagen på mitt sommarlov, inte illa Lovisa! Och inte nog med att jag gick upp så tidigt, under förmiddagen så har jag städat(!) Plockat i rummet med en massa saker och fixat lite i garderoben. Så nu är både jag, mitt rum och min garderob (eller ja, garderoben skulle inte ta skada av mer höstkläder) redo för hösten och skolstart igen. Sabina började sjuan idag och mamma och pappa jobbar, så det är bara jag hemma. Får se vad jag ska hitta på mer idag. Tänker i alla fall uppdatera bloggen lite, så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sebbe

Det är skönt att gå upp tidigt när

man väl är uppe:) man hinner med

så mycket:)

2008-08-19 @ 12:18:11
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Lia

duktigt att du gick upp så tidigt skulle jag med ha behövt :P

2008-08-19 @ 12:18:33
URL: http://liau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0