Ciao Bella

Hej! Jag har blivit hemskt dålig på att blogga. Men jag gör ett försök nu i alla fall. Veckan var som vanligt, det vill säga: Skola, teater, konfirmation, plugg och idol. I fredags åkte jag, Sabina, Nicole, pappa och Nicoles pappa till Växjö, eller ja, en bit utanför Växjö. Alvesta. Vi färdades i en vit minibuss, så om du såg en sådan på vägarna neråt i Sverige så kan det mycket väl ha varit vi, hihu. Vi åt världens godaste mat på ett Best Western-hotell. Hamburgare och klyftpotatis. Det kanske låter ganska trist och vanligt, men det var något utöver det vanliga, kan jag lova! Runt 21.00 på fredagskvällen så åkte vi på vapenkontroll inför skol-SM. Det märks att det är höst - kolsvart ute före 21.00! I alla fall, sen letade vi oss till stugorna. Där vi åt godis, skratta och var allmänt trötta. Somnade runt 00.00 och var dötrötta när våra mobiler väckte oss vid 7.30. Vi åkte till skjutbanan och sköt ca 11.00. Jag och Nicole sköt lika, 183. För min del så vet jag inte riktigt vad som hände. Började med en 10.7 och tänkte typ: "Det här kommer gå bra". Men sen går alla skott åt höger och jag skruvade som en galning åt vänster, haha. Minst tio knäpp. Men ingenting hände. Men jag "kämpade på" och dom två sista tavlorna blev väl hyfsade. 47 och 48. Det var första serien som förstörde mest, 43! Och så sköt jag även en 45 serie som man inte direkt jublar över... Men det blir nya friska tag till nästa år! Imorgon är det en efterlängtad studiedag, vilket betyder att vi är lediga! Men det blir nog mest tråkiga saker, så som plugg. Hade tänkt att plugga idag, men det gick inte så bra. Sov till 11.30, har setat vid datorn och helt enkelt inte gjort någonting. Klockan 19.00 blir det i alla fall bio. Ska se Ciao bella med Sandra. Den verkar ju faktiskt bra, så ska se om den är det också... Mysigt med bio såhär en söndagskväll. Försöker blogga mer inom kort. Ska lägga in bilderna från kameran också. Dock kanske inte ikväll, får se om jag känner för det efter bion? PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0