Äntligen fredag!

Hejsvejs. Äntligen fredag! I skolan idag hade jag fullt upp. Första lektionen var matte och då fick vi reda på att vi ska vara klara med kapitel ett nästa fredag... Sen var det kemi. Hade skriftligt läxförhör. Jag hade inte pluggat så mycket, typ bara läst igenom och så. Men det gick bra, 13/15. Skyndade till mediateket och missade alltså halva kemilektionen. Vi i bokrådet var och pratade och tipsade om två böcker var till 8F. Sen var det svenska, jag satt i mediateket och skrev som en galning på SO/Svenska fördjupningen, Nora-temat. Som pricken över i:et så var det även veckans kortaste lunchrast idag med, 30 minuter. Jag slängde i mig lite mat, kopierade kemiläxan till nästa vecka och tog mina SO-saker och skyndade iväg till dagens sista lektion. Jag blev i alla fall klar med fördjupningsplanschen om Maria Lang, som jag valt att skriva om. Känns som jag stressat hela dagen och nu känns det finemang med helg! Bloggar mer senare, nu ska jag fika lite med mami och sis. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0