Myskväll

Har precis suttit och pluggat SO i över en timme, så passar på att slänga in ett litet blogginlägg. Nu tänkte jag precis gå en promenad för att "rensa hjärnan" lite med frisk luft. Vädret är inte det bästa (det är ju rätt grått) så det blir på med mössa och vantar! Mamma bakar även en äppelkaka nu, som kommer att smaka bra senare ikväll, kanske med en kopp te till? Tänkte även ta en skön dusch med bl.a hårinpackning. Man får inte glömma bort att ta hand om sig i höstrusket! Och man ska unna sig saker, så om jag tänker efter så var det helt rätt med lite shopping igår, hihu. Ha en bra söndagskväll!

image91  
 (dock inte den inpackningen jag har)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har också pluggat men unnade mig en liten paus :) hihi

2007-10-14 @ 18:56:11
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0