Musikverkstan

Tjohej! Nu är det fredag, vilket innebär helg. Inget speciellt händer vad jag vet? Dock så har jag lite plugg som måste pluggas, om man säger så. SO-prov på tisdag... Ikväll blir det musikverkstan med mina kära vänner: Paula, Sandra och Rebecka. Vi har ju *erm* startat ett band... Så vi ska väl se lite hur det går med det. En låt har vi ju i alla fall skrivit. Jag ska spela elgitarr. Grejen är den att jag inte kan spela elgitarr? Men Sabina kan ju spela gitarr och det är ju typ samma sak som elgitarr, så hon får väl lär mig lite och så får jag väl testa mig fram också? Jag har i alla fall kopierat ett av Sabinas papper med ackord... Nyss ringde Sandra! Hon ska färga håret brunt, typ, snart? Så ikväll får jag se det också. Jag tror det blir supersnyggt såhär till hösten/vintern! På tal om hår... I onsdags så hade jag ju typ en scarf på huvudet och då var det någon som frågade (kommer inte ihåg vem): "Vad är det där?". Tur att jag har en sådan "snabbtänkt hjärna"... Jag svarade lite ironiskt: "Under den är det i alla fall en dålig hårdag!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0