Karlsängsloppet

Hej! Idag sprang vi karlsängsloppet i skolan. Jag måste medge att jag är rätt nöjd, eftersom jag (typ) aldrig tränar. Kom 9:a av 38. Med tiden 30.27. Förra året kom jag 13 med en tid runt 31 minuter... Så har i alla fall förbättrat mig. Nu är det bara ett år kvar att springa, så det får vi se hur det går... Om jag får gissa så kommer jag att ha världens träningsvärk imorgon! Trots att jag stretchade lite. På tal om imorgon, efter skolan så ska jag och Sandra åka buss till Örebro direkt efter skolan. Och då tänkte vi klippa oss, på något ställe som har drop-in. Har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha det, men det får lösa sig. Om inte någon har något förslag på något som är snyggt? I alla fall, sen går vi väl lite på stan också och käkar. På kvällen sen är det disco också, det ser jag fram emot! Ska faktiskt bli riktigt skoj, eller jag hoppas att det blir skoj. Hoppas jag kan dansa riktigt mycket också, haha, och att inte träningsvärken sen idag (om jag får någon vill säga) hindrar det. Men då tänker jag dansa i alla fall! hihu. Nyss så slängde jag ihop en deg till scones. Men ugnen är lite seg så jag har suttit här och väntat på att den ska komma upp i rätt gradantal. Jag är jätte hungrig! Har inte ätit så mycket idag. Fick inte i mig särskilt mycket vid lunch, mådde lite illa/hade ont i magen, men det berodde nog på att jag var lite nervös inför loppet också... Och så har jag och Sandra proppat i oss druvsocker också, så vi skulle få lite energikickar. I eftermiddag/kväll väntar en massa pluggning, speciellt matte. Men nu först blir det scones + te (med mintchoklad-honung) Det är jätte gott, vi köpte det på kopparbergsmarken. Just ja! Jag har ju glömt att skriva vad vi vann på marken... Någon som kan gissa? Japp, en stor chokladkaka på nummer 49. Det blev en marabou schweizernöt! Mums, fast vi har inte öppnat den än... Nej, nu ska sconsen in i ugnen, pusshej!

image78 image79  image80  (klicka för större bild på dom två sista)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0