Prov gånger 6

Hejsan ni som läser! Trots att jag inte uppdaterat på ett tag. Har inte vetat vad jag ska skriva om, och det vet jag egentligen inte nu heller, men skriver lite ändå. Bloggen behöver ju faktiskt dammas av lite! I alla fall. Det händer inte så mycket speciellt i mitt lilla liv just nu, det är skolan som tar det mesta av min tid. Men även teatern, skyttet m.m. Idag hade jag utvecklingssamtal, det gick riktigt bra! Men det är mycket i skolan just nu, har 6 prov kvar före jul! Cirka två i veckan... Idag så försmakade jag även lite på julen, drack lite glögg och åt två små ischoklad, mums! I måndags var det ju studiedag, och då var jag inne i Örebro och handlade lite julklappar. Älskar julen och vintern, det är så mysigt! Det enda som är lite jobbigt med julen är all stress, men ingen riktig jul utan det heller! Nej, nu ska jag inte babbla på mer om ingenting. Bloggar mer när jag får tillbaka lite av min blogg-inspiration. Ha det bra i vintermörkret!

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0