Tisdag

Hej solros. Allt gick bra i skolan idag. På fysiken så redovisade vi och fick tillbaka våra prov. Vi hade även med oss fika som vi mumsade på. Han sa förra gången att vi fick ta med, så alla tjejer hade typ med sig... hihi. Idag har mamma namnsdag, Jeanette. Så när jag klev av bussen rusade jag in på affären och köpte en liten chokladask. Ja, jag är snäll. Nyss åt vi lite "namnsdagsfika". Imorgon blir det bl.a upplevelseteater. Vi får se hur det blir, många säger att det är lite läskigt... Matteprov på torsdag också. Sista provet för terminen, härligt! Det liksom spritter i kroppen av glädje nu när det inte är så långt kvar till sommarlovet. Har nästan ingenting planerat, men en massa roligt  dyker säkert upp... Föresten, jag var jätte nära att slå mitt besöksrekord igår. Men det blev lika många som jag haft en gång förut. Jaja, hoppas ni som läser gillar den. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nog gillar de den allt om de kommer tillbaka ;) Lycka till med rekordet x)

2007-05-29 @ 16:34:11
URL: http://mystmoth.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0