Tisdag

Hejhej! Idag efter skolan och före nu så har jag inte gjort så mycket, förutom att varit och tittat på Sabinas arobicavsluting. Hon och tre kompisar dansade. Sen fikade vi lite. Jag har även mottagit ett mail från Martin, i Schweiz. Det stod på tyska så jag förstod bara lite, så mamma översatte lite bättre åt mig. Så nu ska jag skriva tillbaka. Fast på svenska. Det förstår i alla fall Horti någorlunda, tror jag. Annars får dom väl be morfar att översätta till tyska. Horti och jag delar föresten födelsedag... Tills på fredag håller vi på att lära oss Perfekt regelbundna verb i skolan på tyskan. Annars har vi ingen läxa eller något, skönt! Fast det håller nog inte så länge... Jaja, nu ska jag knåpa ihop det där mailet. Auf Wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0