Present

Hej! Skoldagen är slut, vilket känns väldigt skönt. Provet gick bra, var inte så svårt alls. Nu försöker jag inte "skryta". Men om man säger att det gick jäääääätte dåligt och vet med sig att det inte gjorde det. Då ljuger man ju, eller hur?På matten fick jag jätte ont i magen på vänster sida. Tänkte att det var blindtarmen eller något. Men den sitter väl på höger? Och så ont gjorde det ju inte. Någon som har haft blindtarmen? Den kan gärna tala om för mig hur det känns. Jag brukar få ont i magen när jag är stressad. Men jag är faktiskt inte stressad. Som jag brukar vara... Imorgon har vi inga vanliga lektioner. För det är hälsodag. Hoppas vädret blir någorlunda fint. Men nu är det dags att blogga om det jag egentligen tänkte göra. Min morfar fyller snart år. Och även om han säger att han inte önskar sig något så vill jag ju ge något... Men vad ska man hitta på? Köpa eller göra något? Dom flesta uppskattar ju saker som man gjort själv väldigt mycket, men vad? Han fyller 75 år och jag har aldrig i hela mitt fjortonåriga liv köpt en present till en sjuttiofemåring. Så, någon annan har kanske bättre erfarenhet eller tips? Alla förslag välkomnas. Tack!

Kommentarer
Postat av: sandralind

JAG ÄLSKAR DIG FONTANA :D

2007-05-08 @ 16:35:00
URL: http://sandralind.blogg.se
Postat av: crazypill

jag har haft skenblindtarmen några gånger =)

2007-05-08 @ 18:13:09
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0