Onsdag

Hejhej. Skoldagen idag började med idrott, vi gjorde bip-testet. Det gick bättre än väntat! Klarade av mitt förra "rekord" med ganska mycket. Men hur skulle jag kunnat få bättre kondition? Jag rör mig ju inte så ofta, om man säger så... Vi hade ingen engelska eller kemi för vi var på upplevelseteater i ishallen. Man fick medverka i teatern och spela flykting. Det var läskigast i början, när man fick lägga sig på golvet eftersom det kom flygplansljud och "soldater". Som tur var så tog dom inte mig... Sen var det SO, vi har bara tre SO-lektioner kvar i sjuan. Shit, vad fort tiden går... Vi har vanligtvis fyra SO-lektioner i veckan! Vi har även haft svenska, matte och tyska. På matten gjorde jag diagnos 6, klarade den utan problem! På tyskan håller vi på med en teater, Hans och Greta. Jag är Greta. Jag startar teatern med: "Ach, Hänsel, ich kann nicht mehr". hihu. Nyss åt jag scheimanssallad, hur det nu stavas. Pappa hade med sig hem efter jobbet. Imorgon ska jag följa med Kattis hem, vi ska titta på Dirty dancing. Det är en film som man ska ha sett innan man fyller femton. Och eftersom inte jag har sett den än, så börjar det ju bli dags, right? Nu ska jag plugga lite inför matteprovet imorgon och så ska jag även skriva lite på en bokrecension. Sen ses nog jag och Nicole en stund. Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha håhåjaja, tur att man inte läser tyska längre. Det enda jag kommer ihåg är prepositioner och ändå fick man ett mvg. Dürch, für, gegen, ohne, um!

2007-05-30 @ 17:29:18
URL: http://mystmoth.wordpress.com/
Postat av: julia

härlig bild på er två :)

2007-05-31 @ 22:18:53
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: julia

härlig bild på er två :)

2007-05-31 @ 22:21:28
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0