Lördagmorgon

- God morgon! Eller jag har varit vaken en stund. Vaknade redan vid 8.30! Igår åkte jag, Sabina och mamma till Marieberg och strosa runt. Jag köpte vita leggins med spets (som jag letat efter, i rätt längd och så) en t-shirt från ginatricot som kostade 49 kr (hade kostat 99 kr) ett hårband från H&M och så hittade jag även min skolavslutningsklänning/tunika. Från Wear it. Den var orange blommig typ. Lägger upp två bilder för att visa. Den kostade 299 kr, men mamma var gullig och betalde. Eller ja, mamma var gullig och betalde allt utom hårbandet (som ansågs mindre nödvändigt) Nu kurrar magen så jag ska gå och äta frukost. Ciao!

  

Kommentarer
Postat av: Karin

åå supersöt!

2007-05-26 @ 11:12:36
URL: http://karinolofsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0