Ledighet

Sorry att jag inte bloggade igår, men jag hann inte med det! Nu är jag nyklippt (sen i tisdags) Det blev en mycket kortare lugg och håret blev också kortare och uppklippt. Lägger ut någon bild kanske. Om nån vill se? Igår så var det skola somvanligt. Gjorde diagnos fem i matten, så det känns skönt att ha det avklarat. Och en rolig sak var att bl.a jag och Sandra vann en tävling som vi hade på hälsodagen. Vi svarade på frågor, ungefär som en tipspromenad. Och priset var en påsväska, en liten tandkräm, en ask med tandtråd, ett äpple och även en mascara från apoteket. Eller jag fick en mascara och Sandra en tvål som luktade underbart gott, liljekonvalj. På tal om liljekonvaljer, mamma har plockat en bukett som står och doftar på köksbordet. Jaja, efter skolan igår då. Jag och Sandra tog 16.00 bussen in till Örebro. Det kändes verkligen som en fredag och solen lyste, härligt! Sen gick vi lite på stan. Vi köpte bl.a ett par vita shorts från H&M. Vi tänkte att det spelar ju ingen roll att dom är likadana, eftersom man har dom väl bara ibland på sommaren liksom? Sen käkade vi på Burger King och sen bjöd Sandra mig på bio (som jag fick i födelsedagspresent förut) Vi såg Mr Beans semester. Såg den ju på bio förut i Malmö, men jag älskar den. Skön humor! Vi tog 20.25 bussen hem. Idag så vaknade jag till och tittade på min digitalklocka som visade ca 10.00. Det kändes så skönt att det var torsdag och jag kunde sova vidare! Så jag vaknde igen klockan 11.00 och gick upp. Det kändes mysigt att vakna av att regnet smattrade mot altantaket. Även om det såklart hade varit ännu härligare att vakna av att solen skinit in. Jag åt en macka och en kiwi och tittade lite på tv. Fastnade framför något tecknat barnprogram och jag kommer ihåg hur jag älskat att springa upp på lördagsmornarna och titta på olika barnprogram när jag var mindre. Det är skönt att vara ledig i fyra dagar nu! Men idag blir det inte att göra så mycket. Vi ska i alla fall åka en sväng till mormor och morfar och fika lite och träffa några kusiner. Jag och Sabina gjorde ett avtal med mamma att vi ska till Örebro imorgon eller på lördag för att kolla efter skolavslutningskläder m.m. Älskar att strosa runt i affärer. Föresten, ta en titt in på den här skytte hemsidan: www.tskytte.com Mig ser ni på bilden till höger. Jag ser väldigt konstig ut, men man ser inte speciellt bra ut när man legat och skjutit en stund. Plus att jag har myskläder (såklart) inget smink alls och håret bara i en tofs. Ha en trevlig dag!

         

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mr. Bean is the shit :D Haha men jag tyckte allt det franska var bättre än själva filmen xD

2007-05-20 @ 16:14:54
URL: http://mystmoth.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0