Hälsodag

Hälsodag var det idag i skolan. Vi fick gå runt på olika stationer med klassen. Vi fick bl.a massera/få massage, paddla kanot och leka lekar. En läskig sak var att Rebecka svimma också! Hon sa att hon inte såg någonting, blev blek, började vingla och sen ramlade hon typ ihop, så jag och Paula sprang och hämta skolsyster. Vi gjorde jätte god mat också, i ett tält vid blås-ut. Eller ja, dom andra gjorde god mat. Jag gjorde ingenting, för alla ville verkligen steka den där köttfärssåsen! Jag paddlade kanot med Anna och Sandra. Jag satt längst bak och styrde. Vi drev ändå bortåt och plötsligt var vi mitt ute i sjön. Då ska dom hålla på och byta plats och krångla! Och dom skvätte en massa vatten, okej, mest på varandra, men ändå. Ja, när vi kom intill stranden på ett ställe så dumpade jag dom. Jag gick längs strandpromenaden tillbaka och skrattade lite smått hur bra det gick för dom. Dom skrek att dom behövde mig, men det där fixade sig ju också. Mer eller mindre blöta. Ni är väldigt tok roliga ibland! Jag hade även utvecklingssamtal med Staffan idag. Det tog ca tio minuter och vi gick igenom några papper. Allt var under kontroll. Nyss var jag, Sabina och pappa nere vid skjutbanan. Jag och Sabina träna korthåll. Tävling i Örebro på lördag... Av kvällen som återstår ska jag kika lite på "Tack gode gud" och fixa lite.

 Varberg med er, oförglömligt.


Kommentarer
Postat av: matilda

fin bild!

2007-05-09 @ 21:23:04
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0