Första maj

Halloj. Det var väldigt skönt att vara ledig idag... Jag har inte gjort så mycket alls, men det var skönt att bara vara hemma. Kvällen igår blev lyckad. Träffade en massa tjejkompisar och vi var först i Gyttorp. Där tittade vi på brasan, eller ja, mest fyverkerierna. Det var verkligen fint! Sen tog vi en gratis buss in till Nora och gick på gratis disco. Det var faktiskt ganska mycket folk där, men det var nog främst för att det var gratis. Det kändes ganska kul, även om det inte hände så mycket. Alla verkade så glada, i alla fall i mina ögon. Just ja! Jag fick även reda på att jag varit med på tv... Dom filmade/intervjuade ju mig efter barnpoesifestivalen. Fast jag tror bara att det sändes i Stockholm? Det var en som pappa kände som ringde och berättade att han sett mig, och sen gick jag in på datorn och svt.se och klickade mig fram. Skola imorgon... Har både kemi och tyska läxa. Nu ska jag gå och titta igenom det litegrann. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0