Tråk-söndag.

Ja, idag är det en riktig tråk-söndag. Jag har inte gjort något på hela dagen! Det har varit en meningslös helg och jag vill bara spola tillbaka. Imorgon är det måndag igen, suck. Jag är fortfarande lite hängig, men börjar bli bättre. Sabina spelar piano, pappa kom just hem, mamma vet jag inte vad hon gör. Jag sitter här och har typ vuxit fast i stolen, jag vet inte varför, men jag har ärligt fastnat här! Jag ska verkligen lämna datorn nu. Jag skulle bara in och blogga för nån timme sen och sen har jag suttit här och gjort annat och bloggar inte förrän nu! Jag har till och med skrivit en "Saker att göra" lista, men ändå gör jag inget vettigt. Jag får ta mig själv i kragen och verkligen göra något som jag borde. Föresten hatar jag skenet från datorn nu när jag suttit här ett tag och så börjar jag få huvudvärk. Jag försöker även fixa lite med min blogg, men inget blir som jag vill! Jag hör av mig / Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0