Teater

Ja, det har varit teater hela veckan... I fredags var det teaterpremiär. Då var familjen där och titta, fick en röd ros av dom och en rosa från teatern. Premiären gick bra. Idag var det en föreställning också, den gick väl också rätt bra, men imorgon ska vi göra det bättre! Anna och Kattis var och tittade på teatern idag. Jag är verkligen jätte trött, och värre lär det ju bli, tills på måndag... Imorse gick jag upp ca halv åtta. Sen åkte vi till Linde och sköt en luftgevärstävling. Jag fick 398/400. Två 9,9... Lite små störande! Men jag är nöjd i alla fall, vi får se vilken placering det räcker till. Imorgon är jag på teatern i stort sätt hela dagen. Föreställning klockan 14.00, och så är vi där minst två timmar i förväg. Efter föreställningen är det storstädning och sen FEST! Brukar vara rätt kul... Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Sabina har tre kompisar här som ska sova över så det blir nog att håll dig lite undan, haha. Men jag ska nog ta en promenad, sitta här, lite tv och äta pizza i alla fall. Kanske slår Nicole en pling också? Jag får se hur jag gör. Så jag uppdaterar nog här också. Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0