Måndag morgon

Nu blir det en snabb uppdatering, för jag ska snart kila till bussen. Jag bloggar om igår (för det funkade inte igår kväll) I alla fall, jag och syster tog en promenad på eftermiddagen. Vi delade på ett tuggummi, letade efter tussilago och allt kändes riktigt bra. Sedan klev Sabina i något riktigt äckligt, bajs av något slag, haha. Men det tvätta vi bort i lite vatten. Sedan gick vi till skogen. Det är tur att du finns Sabina, det skulle aldrig funka utan dig! Igår när jag vakna var det först lite snö ute, men det smälte bort ganska snabbt. Men våren är på väg. Den har ju föresten redan varit här... Jag vet inte om jag hinner blogga så mycket i veckan, för jag spelar teater cirka tre timmar varje dag och skolan då. Men vi får se, jag ska göra mitt bästa. Måndagar är ändå ganska sköna. Syslöjd gillar jag i alla fall, jag syr ju en t-shirt som jag snart hoppas är klar! På bilden håller vi på med lera också... Jag sminkade även Sabina i en lila nyans och en massa kajal igår och satte upp hennes hår i en toffs, då blev håret jätte kort, mystiskt, eller hur Sabina? Föresten, jag, Sabina och pappa vann lagtävlingen i luftgevär! Vi tävla i division två. woho! Men nu ska jag avsluta mitt bloggande för en stund för skolan väntar. / Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0