Lördag kväll

Nu sitter jag här igen. Fast saften är utbyten mot apelsinjuice. Min förskylning är lite bättre, det är bara det högra ögat som rinner och jag är lite snorig... Föresten så ljög jag förut. Det är fult att ljuga, haha, men det var ingen stor grej. Jag sa att vädret var grått, men det var det inte. Det var klarblå himmel, men det blåste hårt. Men jag tyckte att det var grått ute för allt var så himlans trist. Jag har sålt frö och lök så nu har jag lite mer pengar, inga fel! Jag har även gjort lite matte, det gjorde inte dagen roligare, men det var nödvändigt. Sandra är i Åre, saknar henne! Men hon är inne på msn ibland, för dom har en bärbar dator där uppe. En annan vän som jag saknar är Joelina, i Gävle. Sist vi sågs var i sommar, alldeles för länge sen. Glömmer aldrig Cypern med dig! Jag ska försöka blogga ganska ofta, det är skoj med bloggar! Nu ska jag gå och vara lite social, se "pokerfejs" med familjen. Puss på nosen / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0