Söndag

Jahapp. Idag är det söndag. Jag har spelat minigolf med familjen och jag vann med 49 slag. Igår var det ju systers födelsedag. Vi käkde en massa tårta och hon fick fina paket. Ja, både utsidorna och insidorna var fina. På kvällen gick jag hem till Nicole på en tjejkväll med henne, mig, Maria, Hanna, Marika och Erika. Vi åt jätte god mat, körde skattjakten m.m. Det var mycket skoj! Klockan 23.00 trippade jag och Maria hemåt. Puss på att vi bor grannar. Nicole åker på fredag. Då kommer hon vara mycket saknad. Av mig. Av dig. Och av alla. Buhu, hela tre veckor! Föresten, i veckan kom två diktböcker som jag beställt. Äntligen! Förövrigt så saknar jag en massa människor. Som jag måste träffa inom kort? Nu ska jag inte blogga mer för idag. Hej.

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe lite läskigt med blommorna ändå.. tänk om man skulle drömma om någon man inte "vill" drömma om haha

2007-06-24 @ 22:37:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0