Bullbak

Hejsan! Ja, nu var det några dagar sen jag skrev sist igen... Men jag har så mycket annat för mig. Idag har jag och Sabina bl.a bakat vaniljbullar. Det tog längre tid än vi trodde och dom blev väl sisådär. Men mamma och pappa gillade dom (i och för sig så gillar dom nästan allt vi bakar) Igår spelade vi äventyrsminigolf och handlade mat på (hör och häpna) tre ställen under en kväll. Vi köpte bl.a jätte gott iste som jag drack idag. Med persiko-smak! Och så var vi in på biblioteket och lånade en massa böcker, bl.a två yoga-böcker, hihu. För jag och Sabina tänker ju bli yogaproffs? Nej, inte vet jag, men det var ju "yoga-hemma" böcker. Imorgon är det midsommar och jag har inga planer alls. Dagen efter det så fyller Sabina år och jag är även hembjuden till Nicole på kvällen, så det blir nog en bra dag. Men somsagt, först morgondagen. Hoppas vädret blir hyffsat. Nu ska jag kila, hej då.

   
(inte våra bullar)      

Kommentarer
Postat av: Helena

Bukkar mums vad gott. Jag är i Nora minst en gång i månaden tror jag! Natti, natti!

2007-06-21 @ 23:56:00
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0