nyårsafton

hej! jag har blivit dålig på att blogga som sagt, men det kanske kan vara ett litet nyårslöfte inför 2008? att blogga mer alltså! idag är det alltså nyårsafton. och jag vet inte vad jag ska göra ikväll... sov länge idag och just nu sitter jag i pyjamas. tänkte att jag kan visa några bilder från december:

                 

klicka för större bilder!  på bilderna ser du: jag, sandra och paula före talangen, sandra, paula och emelie i vårat rum på konfirmationslägret (vi gjorde det jätte tjejigt) jag och paula med lussebullar, julklappsinslagning, skåpbyte! nu har jag överskåp! lovikavantar som jag stickat, sabina klär granen i köket, silverrenen och guldstjärnan som är köpt i london, kuvertet med mina första betyg, granen i källaren, julpyntat akvarium, mina naglar + lite gran, smycken som jag fått i julklapp, lite smink och sånt (fått i julklapp) parfym, kents skiva och bok (fått i julklapp) julbord hemma hos mormor och morfar, mitt favorittäcke hemma hos paula och britneys parfym som jag fått från mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0