Torsdagkväll

Tänk, om en vecka idag så kommer jag att ha gått första skoldagen i åttan... När skolan drar igång så räknar jag med att det är höst. Eller i alla fall från och med första september. Även om det är "britt-sommar". Jag hoppas på en fin höst! Jaja. Nu sitter jag i alla fall här insvept i min vita, mjuka, gosiga morgonrock (kvällsrock?) och med duntofflorna. Jag försöker tänka ut vad jag ska göra den kommande veckan och har kommit fram till det här:

  • Lördag: Korthållstävling i Örebro, tidigt. Runt 9.00(?) På kvällen blir det talangen i Brunnsparken med Sandra och Emelie. Jag får äntligen träffa Felicia, Martina och Jacquelin!!!
  • Måndag: STOCKHOLM MED SANDRA! Bussresa, shopping och fika m.m. (Men bussresan är inte bekräftad än, om bussen är full så satsar vi på tisdag!)
  • Onsdag: Sabina börjar skolan... Och jag ska bara njuta av sista lovdagen. (Om inget annat dyker upp, vill säga)
  • Torsdag: Skolstart. Klockan 8.10 i vårat nya hemklassrum.

Dom andra dagarna som återstår så får jag se vad som händer. Imorgon ska jag förmodligen träna lite korthållsskytte. Men det tar ju verkligen inte hela dagen... Nej, nu ska jag dricka en kopp te och skriva lite. Inte en dag utan en penna i min hand.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag börjar på tisdag.. med fysik direkt på morgonen =(

2007-08-17 @ 10:48:22
URL: http://mystmoth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0