Snart fredag

Imorgon är det fredag. Först blir det skolan till ca 14.00. Sen så ska jag och familjen in och fixa nya pass till mig och Sabina. Dom går ut den 21:a oktober. Kan ju vara bra att ha om man ska resa någonstans, någon gång! Annars får jag se vad jag mer hittar på imorgon. Ska bli riktigt skönt/kul med helg faktiskt. På lördag ska jag ju till Västerås och skjuta en korthållstävling. Sen får jag se vad som dyker upp. Idag efter skolan så har jag skjutit lite korthåll och så. Igår skrev jag fyra dikter! Två lite längre och två lite kortare. Kände mig så inspirerad... Sen sommarlovet började har jag skrivit ca 20 texter. Kan tyckas ganska lite. Men har inte hunnit/varit inspirerad till fler. Men nu ska jag lämna datorn, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0