Noramarken

Årets noramarken är över och jag tycker att den blev riktigt lyckad! Det började ju i fredags. Då åkte jag och Sandra hem till Mimmih med några fler tjejer. bl.a Paula och Johanna. Det var riktigt mysigt. Lite senare på kvällen så gick vi ner på stan och till tivolit. Kvällen blev rätt lyckad faktiskt. Och så igår. På dagen gick jag på marken med familjen först och sen Sandra m.fl. Jag köpte bara en sjal, med döskallar. På kvällen åkte jag och Sandra in till stan igen, tivolit då också. Vi åkte samma karusell två gånger. Eller ja, jag åkte samma karusell två gånger. Men en biljett kostade ju 30 spänn och jag har inte rik, haha. Men Emelie bjöd mig på ett åk för jag hade ju namnsdag igår. Jag fick faktiskt ett paket från familjen också. Lite godis, ett linne och en lott (som jag inte vann något på) Jag fick även ett "grattis på namnsdagen" sms från m&m (mormor och morfar) Jag som inte ens visste att dom kunde sms:a, haha. På eftermiddagen kom även Sara och Carina förbi och fikade lite. Dom hade varit på marken. Vi skulle äta tårta men den var oätbar. Grädden var helt sur, usch! Men vi hade ju annat att fika på, som tur var. Idag var sista marknadsdagen och den har jag spenderat med Nicole först och sen Sandra. Jag och Nicole köpte varsin väska och så åt vi varsin munk. Dom var riktigt goda! Sen följde jag henne till tåget och så tog hon det hem. Efter det så träffade jag Sandra. Vi gick runt lite. Jag gjorde värsta fyndet! Jag köpte nämligen två par skor för - håll i er - 25 kronor styck! Dom reade allt såhär på slutet för att få sälja slut så mycket som möjligt. Det blev två par ballerinas. Ett par leopardmönstade och ett par rosa och vit-randiga. Sen gjorde jag ett till fynd! Jag köpte ett par jeans (som jag älskar) från Sandra. 44 kronor blev dom mina för! Bara för att hon har typ vuxit ur dom... Den här helgen var verkligen rolig tycker jag. Och nu är det ett helt år kvar tills nästa år... Jag har tagit en massa kort under helgen, men dom är kvar i kameran än så länge. Nu måste jag avsluta det här. För jag har lite att fixa och imorgon är det ju skola! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0