Måndag

Hej! Idag är det måndag, som sagt. Jag vet några som börjar skolan nästa måndag, alltså om en vecka. Själv börjar jag torsdag nästa vecka, den 23:de alltså. Fick brev från skolan idag... Idag har jag inte gjort så mycket. Skrivit två brev, städat lite i mina skrivbordslådor och sen följde jag med in till stan. Sabina klippte sig och jag träffade Sara och Emelie, så jag gick lite med dom. Sen handlade jag och Sabina lite, för när vi kom hem gjorde vi mat. Förrätt: Små ostbitar (vitlök) + salami på små spett. Huvudrätt: Bakad potatis med broccoliröra. Efterrätt: Varm banan med smält choklad. Mamma och pappa uppskattade det ganska mycket tror jag, och gott var det! För övrigt så mår jag prima och imorgon ska jag träffa Emelie och Sandra. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0