Skärpning Lovisa!

- Jag sitter fortfarande här, vid datorn. Och det har jag gjort hela kvällen. Roligt liv liksom. Men jag fastnar typ här, om någon förstår vad jag menar? Nu är klockan snart 22.00 och när satte jag mig här, 18.30, 19.00? Usch, det är ju nästan så att man blir arg på sig själv! Har jag blivit smått databeroende? Förut satt jag inte alls ofta, inte ens varje dag... Men det ska bli ändring på det här! När jag sätter mig vid datorn ska jag endast blogga, lite fort. Kanske kan sitta några gånger i veckan och göra annat, t.ex msn och lunar. Men annars ska jag göra andra saker, för det finns väl en massa annat att hitta på? Speciellt nu när det är lov, jag ska verkligen utnyttja tiden till annat än datorn, i alla fall försöka och på dagarna. Nu får vi se hur det kommer att gå... Så nu lämnar jag datorn för ikväll. Sov gott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0