Sista dagen i mitt liv som tretton

Mormor och morfar åkte nyss. Jag fick pengar och ett par örhängen! Snart är det ju Wild kids finalen också, den måste man ju se, haha. Idag är det ju också sista dagen i mitt liv som jag är tretton år. Lite små sorligt, tycker jag allt. Man borde få vara varje ålder minst två år... Och det är läskigt hur fort tiden går. Jag frågade mamma idag hur det kändes att vara 43, om man kände sig "gammal". Hon sa att hon inte kände något speciellt. "Man växer liksom in i att vara vuxen". Hm, jag kan inte riktigt fatta att jag kommer bli 43. Men dit är det långt kvar, men somsagt, tiden står inte precis still. Nej, nu ska jag rusa, Wild kids börjar! Adjö.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Wild kids äger.:D

2007-04-23 @ 16:48:58
URL: http://sellsve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0