Packat

Nu har jag packat allt till Stockholm. Det känns som om att jag har glömt någonting, men det hoppas jag att jag inte har! Om jag satt i bilen och kom på att jag glömt något så skulle jag nog få panik... Det blev snoigt med tiden, klockan är redan över halv tio (hey, jag ska upp ungefär vid sex imorgon) En lördag... Tanken känns lite jobbig, men det ska verkligen bli jätte roligt! Jag är inte så nervös just nu inför att stå på dramaten och läsa min dikt, men det kommer väl säkert imorgon, skulle jag tro. Föresten, punkten som jag lämnade tom på listan i förra inlägget fylldes ut med tv-tittande. Postkodmiljonären och Talang 2007. Resten av listan har jag också klarat av. Nu får vi se när jag skriver nästa gång, jag kommer ju hem på söndag... Sedan är det Valborg på måndag. Då får vi se vad jag hittar på, har inte bestämt någonting, men jag har lite planerat i alla fall... Paula fyller även år då, och självklart kungen också... Skönt att vara ledig måndag-tisdag i alla fall! Nu ska jag snart sova. Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0