I´m home!

- Nu är jag hemma igen! I Danmark/Malmö var det verkligen super roligt! Men som man brukar säga, borta bra men hemma bäst. Och visst stämmer det ganska bra? Nu är jag väldigt trött, har åkt bil i 54 mil idag. Så det får bli imorgon jag skriver om allt jag varit med om och kanske att jag lägger ut några bilder? Nu är lovet snart slut, booring! Och det är endast en sovmorgon kvar, suck. Och snart fyller jag år somsagt... På tal om min födelsedag, idag gick vi in på ett H&M, då hittade jag ännu större guldhårspännen, än dom jag köpte på glitter förut. Så jag köpte dom, eller ja, mamma köpte dom, jag får dom också när jag fyller, haha. Snart, dock inte riktigt än, väntar sängen. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0